Dagmara Pakulska

Absolwentka studiów:

Licencjackich: Kierunek – Zarządzanie, Specjalność – Zarządzanie międzynarodowe, UŁ
Magisterskich: Kierunek – Zarządzanie, Specjalność – Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, UŁ
Podyplomowych: Kierunek – Social Media & Content Marketing, AGH

Marketing Manager, Online Strategist Marketer, szkoleniowiec i HR-owiec z kilkuletnim doświadczeniem. Zajmuje się tworzeniem strategii dla marek, jak również prowadzeniem ich komunikacji w mediach społecznościowych. Wśród klientów ma głównie marki z sektora MŚP, ale również marki ogólnopolskie. Jest autorką wielu prezentacji i artykułów na rozmaitych blogach i portalach tematycznych. Jej misją jest nawracanie na Twittera marki polskie, które wciąż nie dostrzegają ogromnego potencjału drzemiącego w tym medium społecznościowym. Od 2015 wykładowca na studiach podyplomowych AGH.

LinkedIn Dagmara Pakulska KZZL Twitter Dagmara Pakulska KZZL Facebook Dagmara Pakulska KZZL